Ik ontvang geen e-mail meer met Outlook of smartphone, hoe los ik dat op?

Als je geen mail meer ontvangt met outlook (of smartphone) dan kan dit verschillende oorzaken hebben.

  1. Je gebruikt niet de juiste mailserver instellingen.
    Controleer hier of je de juiste instellingen gebruikt.
  2. De mailservers van je pakket zijn gewijzigd.
    Blog: Wijziging mailservers
  3. Je mailbox is vol door een door jezelf ingestelde limiet.
    Hoe wijzig ik de grootte van mijn mailbox?
  4. Je bent over de limieten van je pakket.
    Controleer in je controlpanel of dat zo is en ruim oude bestanden en e-mail op.
    Of upgrade je pakket.
  5. Er is een update van Outlook of je smartphone geweest.
    Als je zelf niets hebt gewijzigd en voorheen werkte het wel gewoon, dan is er mogelijk een update van outlook of je smartphone geweest die de instellingen hebben overschreven en weer op default gezet heeft.
    Controleer je instellingen IMAP/SMTP enz.
  6. Je IP adres is geblokkeerd.
    Je IP adres is geblokkeerd door teveel onjuiste inlogpogingen.
    Je kunt hier je IP adres vinden. Geef dit door aan de klantenservice.
  7. Je account is suspended.
    Ga naar je website en kijk of deze is suspended.
    Mijn account is suspended. Wat is de oorzaak?
  8. Je gebruikt nog een oud hostingpakket
    Heb je nog een oud hostingpakket dan worden mogelijk de protocollen in Outlook (of smartphone) niet meer worden ondersteund.
    Hoe zie ik of ik nog een oud pakket heb?