Service Levels
Aan elke door ons geleverde dienst hangt een Service Level. De afspraken, garanties, en andere bepalingen vormen de SLA (Service Level Agreement) welke integraal onderdeel uitmaakt van de Algemene Voorwaarden en de overeenkomst bij een afgenomen dienst. Het Service Level bepaalt o.a. de Service Windows, responstijden en tarieven.
Standaard worden onze hostingdiensten Best Effort geleverd. Dit betekent dat er naar beste kunnen wordt ondersteund maar dat er geen garanties zijn op beschikbaarheid en responstijden van ons Support Center.
Wij doen ons best elke klant z.s.m. te helpen binnen het standaard service window van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Wilt u buiten deze tijden met spoed geholpen worden met een probleem dan kunt u Extended Support inschakelen.
Wij adviseren zakelijke klanten die sterk afhankelijk zijn van ICT een SLA voor onze diensten te nemen met een ruimer Service Window en gegarandeerde responstijden. Vraag naar de mogelijkheden tarieven.
Standaard Support
Standaard is bij elke dienst de volgende ondersteuning inbegrepen:
- Account en wachtwoord resets
- Administratieve wijzigingen in NAW gegevens
- Wijzigingen of opzeggen van een abonnement
- Upgraden en downgraden van diensten
- Leveren van verhuis- en transfercode
- Technische problemen met het verzenden en ontvangen met onze webmail
- Het oplossen van technische verstoringen op onze servers en netwerk
Bovenstaand support wordt gratis geleverd en kan aangevraagd met een ticket
Additioneel Support
De volgende ondersteuning valt niet onder het inbegrepen gratis support:
- Het wijzigen of herstellen van DNS records of nameservers
- Het wijzigen of herstellen van security headers, SSL certificaten, enz
- Het oplossen van problemen ontstaan na het zelf wijzigen van DNS records
- Het restoren van backups
- Technische/inhoudelijke ondersteuning met websites, cms, plugins, enz.
- Technische/inhoudelijke ondersteuning met e-mail clients (telefoon, pc, enz)
- Instellingen op eigen hardware (telefoon, pc, enz)
- Alle overige ondersteuning