Over ons
i24 is een Nederlandse hostingprovider die zich richt op het bieden van diensten die voldoen aan de hoogste beveiligings- en internetstandaarden, waaronder die van Internet.nl. i24 staat bekend om zijn sterke naleving van moderne internetstandaarden zoals IPv6, DNSSEC, en beveiligingsprotocollen zoals TLS.
Hier zijn enkele redenen waarom i24 een uitstekende keuze kan zijn:
- Volledige IPv6-ondersteuning: i24 biedt uitgebreide ondersteuning voor IPv6, wat essentieel is voor moderne netwerkcommunicatie.
- DNSSEC-implementatie: Dit biedt extra beveiliging tegen DNS-spoofing.
- Sterke TLS-configuraties: i24 zorgt voor veilige communicatie door het gebruik van de nieuwste TLS-standaarden.
- Email beveiliging: Ondersteuning voor SPF, DKIM en DMARC om e-mailspoofing te voorkomen.
- DANE: Extra beveiliging voor TLS-certificaten via DNS-based Authentication of Named Entities.
i24 heeft zich bewezen als een betrouwbare partner voor bedrijven die hoge eisen stellen aan hun internetbeveiliging en naleving van moderne standaarden. Het is altijd een goed idee om de specifieke compliance van de provider te verifiëren met een test op Internet.nl en contact op te nemen met hun supportteam voor gedetailleerde informatie.
i24 wordt beschouwd als een betrouwbare hostingprovider met een focus op MKB-bedrijven. Ze bieden verschillende diensten aan, waaronder domeinregistratie, e-mail en websitehosting, webdesign, online marketing, merkregistratie en -bewaking, en online beveiliging. Volgens een review op WPLounge, scoort i24 hoog op performance en structuur, met een performance score van 95% en een structuur score van 93%. De hostingdiensten draaien op Nginx, wat bekend staat om zijn snelheid en vermogen om hoge belasting en veel verkeer aan te kunnen. Dit suggereert dat i24 een goede keuze kan zijn, afhankelijk van je specifieke hostingbehoeften.
Bij i24 geloven we in 100% beschikbaarheid. Of het nu gaat om systemen of ondersteuning. Ons toegewijde team levert al 25 jaar ICT diensten aan onze belangrijkste doelgroep: het MKB. We hebben een als ‘ijzersterke’ beoordeelde helpdesk en zijn er om jou te ondersteunen, 24 uur per dag.
Ons team bestaat uit gemotiveerde, ervaren en vakbekwame freelancers. We werken volgens de nieuwe manier van organiseren, wat resulteert in razendsnelle service, scherpe tarieven en een hoge klanttevredenheid!
Wij hebben in 25 jaar heel wat technische certificeringen behaald en blijven ons voortdurend bijscholen om onze klanten met de meest recente kennis en techniek te kunnen blijven ondersteunen op het hoogste niveau.
i24 is ook meervoudig ITIL gecertificeerd, voor o.a. de practitioner examens Incident Management, Problem Management, Change Management en Service en Service Level Management. ITIL, oftewel Information Technology Infrastructure Library, is een framework dat bestaat uit een reeks best practices voor het leveren van efficiënte IT-diensten. i24 heeft dan ook de IT processen ingericht op deze practices.