Privacy Statement

i24® Group B.V. stelt de gegevens van de Klanten niet ter beschikking van derden, niet in geïndividualiseerde en niet in geaggregeerde vorm, behalve in het geval van een wettelijke vordering. Wanneer men een dienst bij i24® Group B.V. afneemt, dan stelt de (aspirant) klant bepaalde persoonlijke of zakelijke gegevens beschikbaar zoals hieronder beschreven.

Klanten stellen NAW en bankgegevens ter beschikking om aan i24® Group B.V. t.b.v. het opstellen van contracten, het kunnen versturen van offertes en facturen, voor incasso-opdrachten, om een wettelijk verplichte boekhouding en debiteurenadministratie te kunnen voeren, en voor het registreren van domeinnamen bij o.a. SIDN. Het versturen van deze gegevens gaat altijd via een beveiligde SSL encrypted verbinding en kunnen niet worden misbruikt door onbevoegden.

Klanten kunnen vragen om inzage in de eigen gegevens gegevens die in ons systeem zijn opgeslagen. Ook kan de klant verzoeken deze gegevens te wijzigen, aan te vullen of te verwijderen, mits we bij verwijdering van gegevens aan onze wettelijke verplichtingen kunnen blijven voldoen.

NB: Cookies op onze websites worden uitsluitend gebruikt voor het anoniem analyseren van performance en verkeer. Cookies van bezoekers worden niet gebruikt voor het analyseren van surfgedrag bezoekers of andere doeleinden.

NB: E-mailadressen van onze klanten worden niet kenbaar gemaakt aan derden behalve als dit strikt noodzakelijk is om een dienst te kunnen aanbieden, zoals bij de registratie van domeinnamen en SSL certificaten. E-mailadressen worden verder uitsluitend gebruikt voor het versturen van offertes, facturen, status en bevestigingen van bestellingen, en het beantwoorden van supportvragen. Wanneer een klant nieuws en andere actuele zaken zoals aankondigingen van onderhoud en status over eventuele verstoringen niet (meer) wilt ontvangen dan kan de klant zichzelf er eenvoudig voor afmelden.