Website uit de lucht. Is er een storing?

Als er een storing is op een server, of de infrastructuur, dan staat dat altijd vermeld op onze website. Staat er niets vermeld dan is het probeem waarschijnlijk gerelateerd aan uw eigen account. Mogelijke oorzaken kunnen zijn:

1. Uw IP adres is om beveiligingsredenen door de firewall op de blacklist gezet en wordt nu geblokkeerd door teveel onjuiste inlog pogingen op het control panel of een mailbox. Dit is vaak het geval bij gebruik van telefoons, tablets e.d. waar eerder eens accounts zijn toegevoegd en waarvan de wachtwoorden bijvoorbeeld zijn verlopen. Ook kan iemand anders zonder dat u het weet vanaf uw IP adres geprobeerd hebben in te loggen op uw mailbox. Dit komt ook nog wel eens voor. U kunt proberen vanaf een ander IP adres uw website te openen in een browser. Doet deze het dan wel, dan is uw IP adres inderdaad geblokkeerd. In dit geval kan alleen een support medewerker uw IP weer vrijgeven. U kunt daar een ticket voor indienen.

2. Uw account is suspended (geblokkeerd). Dit kan zijn door het versturen van spam, al dan niet zelf veroorzaakt. Een virus op uw hosting, een gehackte site of door ons (of andere instanties) is fishing of zijn er andere ongeregeldheden op uw site aangetroffen. In dit geval kunt u een ticket indienen. Wij zullen uw account weer vrijgeven zodat u e.e.a. z.s.m. kunt herstellen en oplossen. Gebeurt dat niet dan zal uw account weer binnen korte tijd automatisch geblokkeerd worden.

3. U heeft een betalingsachterstand waardoor uw account is suspended. In dit geval kunt u alsnog zorgen voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is zal uw account weer worden vrijgegeven. Voor het heractiveren van accounts wordt €15 euro per account gerekend.