Standaard levering

Als u een online bestelling heeft geplaatst, dan volgen er een aantal stappen:

  • U ontvangt een e-mail met uw bestelling.
  • Nieuwe klant > U ontvangt een e-mail met een service account en wachtwoord voor onze website.
  • Uw bestelling wordt gecontroleerd.
  • Nieuwe klant > U ontvangt een e-mail met link voor iDIN identificatie.
  • U ontvangt een bevestiging dat uw bestelling in behandeling is genomen.
  • Uw bestelling wordt verwerkt.
  • U ontvangt een e-mail dat uw abonnement is geactiveerd.
  • U ontvangt een e-mail met de gegevens van uw product account (indien van toepassing)
  • U ontvangt een e-mail dat de bestelling is afgerond.
  • U ontvangt een e-mail met de factuur.

Op alle bestellingen vanaf onze website worden binnen 24 uur geleverd, tenzij anders aangegeven. 

Belangrijk:
Heeft u nog vragen of hulp nodig na uw bestelling, mail ons dan niet, maar maak een ticket aan via ons Support Center. Ons Support Center is 24×7 bereikbaar, en bovendien bent u sneller geholpen. U heeft voor gebruik van onze websites en het Ticket Systeem tijdens uw bestelling een wachtwoord ontvangen. Bent u dit kwijt of is dat niet aangekomen dan kunt naar ons Support Center, Mijn Account en een nieuw wachtwoord aanvragen. Uw loginnaam is het e-mailadres wat u heeft opgegeven tijdens de bestelling.

Inbegrepen Support

Standaard is bij elke dienst de volgende ondersteuning inbegrepen en kan kosteloos worden uitgevoerd: Administratieve wijzigingen in NAW gegevens, wijzigingen van een afgenomen dienst, upgraden, downgraden van diensten, verhuizen van domeinen, account resets, het oplossen van technische verstoringen op servers (bij managed servers en shared hosting), het herstellen of vervangen van hardware van een door ons geleverd systeem binnen de garantie.

Additioneel Support

De volgende ondersteuning valt niet onder standaard gratis inbegrepen support maar worden tegen betaling geleverd:

Het restoren van backups, het maken en herstellen van DNS records of andere instellingen, inhoudelijke, functionele of technische ondersteuning met websites, instellingen op eigen computers, tablets, smartphones en andere apparaten, zelf geïnstalleerde software of scripts op systemen, problemen met hardware en software welke niet door ons zijn geleverd of geïnstalleerd, technische verstoringen veroorzaakt door het wijzigen van standaard instellingen, problemen veroorzaakt door hacking of virussen, en alle andere verzoeken voor ondersteuning.

Tarief €18,75 per blok van 15 minuten.
Overige tarieven Additioneel Support.