Standaard Support

Standaard is bij elke dienst de volgende ondersteuning inbegrepen en kan kosteloos worden uitgevoerd:

  • Account en wachtwoord resets
  • Het oplossen van technische verstoringen op servers
  • Het herstellen of vervangen van hardware van een door ons geleverd systeem binnen de garantie
  • Administratieve wijzigingen in NAW gegevens
  • Wijzigingen van een afgenomen dienst
  • Upgraden en downgraden van diensten
  • Verhuizen van domeinen (leveren van transfercode)

Bovenstaand support kan aangevraagd worden via de klantenservice

Additioneel Support

De volgende ondersteuning valt niet onder het gratis inbegrepen support en kan tegen betaling worden geleverd:

  • Het restoren van backups
  • Het wijzigen en herstellen van DNS records
  • Inhoudelijke, functionele of technische ondersteuning met websites
  • Instellingen op eigen computers, tablets, smartphones en andere apparaten
  • Technische verstoringen veroorzaakt door het wijzigen van standaard instellingen
  • Problemen veroorzaakt door hacking of virussen
  • Alle andere verzoeken voor ondersteuning
  • Telefonisch/Remote Support

Tarieven en bestellen Additioneel Support