Wat valt wel of niet onder gratis support?

Inbegrepen Support
Standaard is bij elke dienst de volgende ondersteuning inbegrepen en kan kosteloos worden uitgevoerd: Administratieve wijzigingen in NAW gegevens, wijzigingen van een afgenomen dienst, upgraden, downgraden van diensten, verhuizen van domeinen, account resets, het oplossen van technische verstoringen op servers (bij managed servers en shared hosting), het herstellen of vervangen van hardware van een door ons geleverd systeem binnen de garantie.

Additioneel Support
Het herstellen van zelfgemaakte DNS of andere instellingen, inhoudelijke, functionele of technische ondersteuning met websites, instellingen op eigen computers, tablets, smartphones en andere apparaten, zelf geïnstalleerde software of scripts op systemen, problemen met hardware en software welke niet door ons zijn geleverd of geïnstalleerd, technische verstoringen veroorzaakt door het wijzigen van standaard instellingen door gebruikers, verstoringen veroorzaakt door hacking of virussen, en alle andere verzoeken voor ondersteuning kunnen tegen betaling worden geleverd.

https://www.i24.nl/wp/product-categorie/additioneel-support/