Als je een foutmelding of lege pagina krijgt bij het benaderen van het controlpanel dan kan dat verschillende oorzaken hebben.
- Mogelijk dat je firewall verkeer over poort 2222 niet doorlaat. Wijzig de instellingen op je firewall door poort 2222 open te zetten.
- Je gebruikt een onbeveiligde verbinding (geen https). Installeer een SSL certificaat (zeer aanbevolen) of login via je hostname.*
- Β Je hebt wel SSL geactiveerd op je hosting maar geen certificaat geΓ―nstalleerd. Installeer een certificaat. Lukt dat niet dan kun je ook door ons een certificaat laten installeren.
*Β De hostname van je server is vermeld in de mail met je hostinggevens. Je kunt je hostnaam ook zelf opzoeken via de website https://www.debouncer.com/mx-lookup Vul hier je domeinnaam in (zonder www) en klik op de knop lookupMX. Een voorbeeld van een geldige hostname ziet er zo uit: web35.i24.host Ga in je browser naar deze hostname en je kunt inloggen via de beveiligde verbinding van onze server.
