Service Levels

Aan elke door ons geleverde dienst hangt een Service Level. De afspraken, garanties, en andere bepalingen vormen de SLA (Service Level Agreement) welke integraal onderdeel uitmaakt van de Algemene Voorwaarden en de overeenkomst bij een afgenomen dienst. Het Service Level bepaalt o.a. de Service Windows, responstijden en tarieven.

Standaard worden onze hostingdiensten Best Effort geleverd. Dit betekent dat er naar beste kunnen wordt ondersteund maar dat er geen garanties zijn op beschikbaarheid en responstijden van ons Support Center. 

Voor organisaties die sterk leunen op online diensten adviseren wij een Service Level Agreement (SLA) af te sluiten. Een SLA met een uitgebreid Service Window en gegarandeerde responstijden biedt extra zekerheid en continuïteit in de dienstverlening. Zo bent u verzekerd van beschikbare diensten en snelle ondersteuning wanneer het er écht toe doet. 

BEST EFFORT

0
00
Inbegrepen
  • Service Window
    ma-vr 9.00-17.00
  • Inclusief feestdagen
    Nee
  • Responstijd
    Best effort
  • Telefonische ondersteuning
    Nee
  • Additioneel Support
    Niet inbegrepen
  • Uptime garantie
    Best effort

SLA BRONZE

25
00
Per maand
  • Service Window
    ma-vr 6.00-0.00
  • Inclusief feestdagen
    Nee
  • Responstijd
    < 8 uur
  • Telefonische ondersteuning
    Ja
  • Additioneel Support
    Inbegrepen
  • Uptime garantie
    98%

SLA SILVER

50
00
Per maand
  • Service Window
    ma-za 6.00-0.00
  • Inclusief feestdagen
    Nee
  • Responstijd
    < 4 uur
  • Telefonische ondersteuning
    Ja
  • Additioneel Support
    Inbegrepen
  • Uptime garantie
    99%

SLA GOLD

75
00
Per maand
  • Service window
    ma-zo 6.00-0.00
  • Inclusief feestdagen
    Ja
  • Responstijd
    < 1 uur
  • Telefonische ondersteuning
    Ja
  • Additioneel Support
    Inbegrepen
  • Uptime garantie
    99.9%

De responstijd en uptime garantie wordt berekend binnen het Service Window.
Bij het niet behalen van de SLA wordt de hostingdienst + SLA abonnement 1 maand gecrediteerd.

Standaard Support

Standaard is bij elke dienst de volgende ondersteuning inbegrepen:

  • Account en wachtwoord resets
  • Administratieve wijzigingen in NAW gegevens
  • Wijzigingen of opzeggen van een abonnement
  • Upgraden en downgraden van diensten
  • Leveren van verhuis- en transfercode
  • Technische problemen met het verzenden en ontvangen met onze webmail
  • Het oplossen van technische verstoringen op onze servers en netwerk

Bovenstaand support wordt gratis geleverd en kan aangevraagd met een ticket

Additioneel Support

De volgende ondersteuning valt niet onder het inbegrepen gratis support:

  • Het wijzigen of herstellen van DNS records of nameservers
  • Het wijzigen of herstellen van security headers, SSL certificaten, enz
  • Het oplossen van problemen ontstaan na het zelf wijzigen van DNS records
  • Het restoren van backups
  • Technische/inhoudelijke ondersteuning met websites, cms, plugins, enz.
  • Technische/inhoudelijke ondersteuning met e-mail clients (telefoon, pc, enz)
  • Instellingen op eigen hardware (telefoon, pc, enz)
  • Alle overige ondersteuning

Tarieven Additioneel Support