Onze support medewerkers kunnen geen wachtwoorden zien, alleen resetten.
Je kunt het wachtwoord van je e-mail accounts zelf wijzigen in jet controlpanel DirectAdmin. Ga naar DirectAdmin, E-mail Beheer, klik op het betreffende e-mail account en kies wijzigen. Genereer een nieuw wachtwoord en bevestig de wijziging.
Let op: Als het wachtwoord voor het e-mailadres is gewijzigd moeten ook op alle apparaten waar e-mail wordt gebruikt (denk aan Outlook, smartphones, pc’s, tablets, enz.) ook het wachtwoord worden aangepast van zowel de inkomende als uitgaande mailservers! Doe je dit niet dan zal je IP adres geblokkeerd raken omdat deze apparaten op de achtergrond voortdurend een verbinding maken naar een mailserver.
Ga naar E-mailaccounts in DirectAdmin
Selecteer het account waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen, klik achteraan op de knop en kies wachtwoord wijzigen
Het volgende scherm verschijnt
Klik vooraan voor het genereren van een nieuw wachtwoord, gebruik het tekstveld voor een eigen wachtwoord, en klik achteraan om te bekijken.
Klik op opslaan en log met de nieuwe gegevens in op je e-mail