Standaard worden onze hostingdiensten Best Effort geleverd. Dit betekent dat er naar beste kunnen wordt ondersteund maar dat er geen garanties zijn op beschikbaarheid en responstijden van ons Support Center.
Voor organisaties die sterk leunen op online diensten adviseren wij een Service Level Agreement (SLA) af te sluiten. Een SLA met een uitgebreid Service Window en gegarandeerde responstijden biedt extra zekerheid en continuïteit in de dienstverlening. Zo bent u verzekerd van beschikbare diensten en snelle ondersteuning wanneer het er écht toe doet.
ℹ️ Wij doen ons best elke klant z.s.m. te helpen binnen het standaard service window van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Doorgaans worden tickets binnen 24 uur beantwoord.
Wilt u sneller geholpen worden dan kunt u een eenService Abonnement afsluiten.
📞 Wilt u zonder service abonnement ondersteuning buiten kantoortijden dan kunt u Extended Support inschakelen.
⚠️ Kunt u geen e-mail ontvangen vermeld dan uw 06 nummer. U ontvangt dan een sms wanneer het ticket is beantwoord.