Waarom noemen jullie geen namen in tickets?

Team i24 Support

Ons team bestaat naast onze vaste medewerkers ook uit vakbekwame en flexibele freelancers en zzp’ers. We werken volgens de nieuwe manier van organiseren, wat resulteert in ‘vrije’ medewerkers, razendsnelle service, scherpe tarieven en een hoge klanttevredenheid!

Privacy

Omdat het in het verleden helaas regelmatig voorkwam dat medewerkers via andere (social media) kanalen privé werden benaderd als men een technisch probleem had in de verwachting dat ze dan sneller geholpen zouden worden, hebben wij mede ihkv privacy besloten geen namen meer te vermelden in tickets. Je kunt ook niet meer vragen naar een specifieke medewerker. Elke medewerker heeft voldoende kennis en ervaring. Ook werken we juist in het belang van de klant en de consistentie van de dienstverlening volgens strakke procedures, en moeten tickets door wisselende bezetting van elkaar overgenomen kunnen worden. Dit resulteert in onze snelle oplostijden.

Wij krijgen wel eens te horen van klanten dat dit onpersoonlijk overkomt, maar na deze uitleg zich er wel in kunnen vinden. Wij zijn één team, en zorgen met elkaar dat u, ongeacht wie u helpt, de beste service krijgt!