Als je een online bestelling heeft geplaatst, dan volgen er een aantal stappen:
Nieuwe klant > Je ontvangt een e-mail met een service account en wachtwoord voor onze website.
Je ontvangt een e-mail met de bevestiging van je bestelling.
Nieuwe klant > Kunnen je gegevens niet automatisch geverifieerd worden dan ontvang je een iDIN verzoek.
Je ontvangt een bevestiging dat je bestelling in behandeling is genomen.
Je ontvangt een e-mail dat je abonnement is geactiveerd.
Je ontvangt een e-mail met de gegevens van je account voor het beheer (indien van toepassing)
Je ontvangt een e-mail dat de bestelling is afgerond.
Je ontvangt een e-mail met de factuur.
Op alle bestellingen vanaf onze website worden binnen 24 uur geleverd, tenzij anders aangegeven.
Belangrijk:
Heb je nog vragen of hulp nodig na je bestelling, mail ons dan niet, maar maak een ticket aan via ons Support Center. Ons Support Center is 24×7 bereikbaar, en bovendien ben je sneller geholpen. Je hebt voor gebruik van onze websites en het Ticket Systeem na je bestelling een wachtwoord ontvangen. Ben je dit kwijt of is dat niet aangekomen dan kun je naar ons Support Center, Mijn Account en een nieuw wachtwoord aanvragen. Je loginnaam is het e-mailadres wat je hebt opgegeven tijdens de bestelling.