Remote Support

In sommige gevallen kan het handig zijn wanneer een medewerker van ons Support Center kan meekijken op uw scherm of en telefonisch of met een chatsessie om een probleem op te lossen. Wij gebruiken daar teamviewer voor waarmee een veilige verbinding opgezet kan worden naar je PC of laptop. Je hoeft niets te installeren, de software betaat uit slecht 1 bestandje. Remote Support kan worden aangevraagd of worden aangeboden via een ticket waar de support medewerker altijd eerst een afspraak met je maakt voor een tijdstip. Eventueel kan er dan ook via een telefonische verbinding of een chatsessie met u gecommuniceerd worden.

Zo werkt het:

Klik op onderstaande afbeelding  om Remote Support te downloaden. Open het programma met dubbelklik en wacht tot de verbinding met het internet tot stand komt. Geef de support medewerker het ID nummer door wat in het scherm wordt getoond.

De medewerker zal de verbinding met uw pc maken en kunnen meekijken op uw scherm of zelf handelingen verrichten als u dat liever heeft. U kunt zien wat er op uw scherm gebeurt. Als de medewerker klaar is zal hij dat aan u melden het de verbinding verbreken. Als u zelf het venster sluit verbreekt ook direct de verbinding.

Het programma wat is gedownload kan worden verwijderd of voor later gebruik worden bewaard.

Klik hier voor download