Hoe schakel ik twee-factor-authenticatie (2FA) in?

Hoe schakel ik twee-factor-authenticatie (2FA) in voor DirectAdmin? Het is mogelijk om voor DirectAdmin twee-factor-authenticatie in te schakelen. Dat betekent dat er een tweede stap is vereist om op je …

Hoe kan ik DNS instellingen wijzigen

DNS toegang staat standaard niet open. Wij hebben op onze shared hosting platform de DNS zo optimaal mogelijk geconfigureerd wat betreft beveiliging en beschikbaarheid. Het zelf wijzigen van DNS instellingen …

Welke e-mail poorten moet ik gebruiken?

Als u uw e-mail wilt ontvangen met Outlook en smartphones moet u deze instellingen gebruiken. Tussen { } zelf invullen: Naam: {uw naam} E-mailadres: {uw e-mailadres} Type account: IMAP Server …

Kan ik ook een webshop bij jullie afnemen?

Wij leveren zelf geen eigen webshop software, maar op onze premium en VPS hostingpakketten kan een webshop naar keuze geïnstalleerd worden. Vanuit Installatron kan gekozen worden uit verschillende CMS webshops …

Hoelang worden backups bewaard?

Bij onze shared hosting geldt een backup retentie van 1 week. Dit betekent dat er dagelijkse automatische backups worden gemaakt van de website en e-mail en maximaal 1 week worden …

Wat is mijn IP adres?

Je IP adres is een uniek nummer waarmee je bent verbonden aan een netwerk (we gaan hier uit van het internet).  Onze support medewerkers vragen hier wel eens om zodat …

Wat is het verschil tussen POP en IMAP?

Om buiten de webmail e-mail op te kunnen halen van onze mailservers zijn er 2 mogelijkheden, met POP(3) of met IMAP. Met POP download je de originele e-mailberichten van de …

Mijn e-mail komt niet aan bij de ontvanger!

Uitgaande mail moet voldoen aan veel criteria om niet in spamboxen van de ontvangers terecht te komen. Technisch hebben wij het goed geconfigureerd, maar berichten met bijvoorbeeld alleen hoofdletters of …