ICT Diensten | Shared Hosting | Dedicated Hosting | VPS Hosting | Wordpress Hosting | Online Schijf | SSL Certificaten | Support Center

SERVICE LEVELS
duidelijkheid vooraf

Aan elke door ons geleverde dienst hangt een Service Level. De afspraken, garanties, en andere bepalingen vormen de SLA (Service Level Agreement) welke integraal onderdeel uitmaakt van de Algemene Voorwaarden en de overeenkomst bij een afgenomen dienst. Het Service Level bepaalt de responstijd, oplostijd, service windows en onderhoudsvensters.

Er zijn 3 standaard Service Levels welke bij elke dienst is af te nemen, Brons, Zilver en Goud. Een Platinum of SLA op maat kan niet bij elke dienst worden afgenomen. Neem contact op voor de mogelijkheden en tarieven.

Standaard wordt bij elke dienst het Best Effort SLA Brons geleverd. D.w.z. dat de diensten naar beste kunnen worden geleverd zonder dat er garanties zijn op beschikbaarheid, respons en hersteltijden. Wij hanteren prioriteiten in de verschillende meldingen. Verstoringen gaan voor op vragen en andere verzoeken. Klanten kunnen indien gewenst een hoger Service Level afsluiten. 

Service Level Brons Zilver Goud Platinum 7x24
Service Window ma-vr 8.00-22.00 ma-za 8.00-22.00 ma-zo 8.00-22.00 ma-zo 0.00-23.59
Beschikbaarheid diensten Best Effort > 99.9% > 99.9% > 99.9%
Responstijd Support Best Effort < 8u < 4u < 1u
Hersteltijd verstoringen server/netwerk Best Effort < 24u < 12u < 4u
Hersteltijd verstoringen client/device Best Effort < 48u < 24u < 12u
Verwerking aanvragen/wijzigingen Best Effort < 72u < 48u < 24u
Online Ticket Support Center
Remote Support -
Telefonische ondersteuning - -
Eigen telefoonnummer helpdesk - - -
Tarief helpdesk per blok 15min. € 17,50 € 17,50 € 17,50 € 17,50
Indicatie SLA toeslag contract 0% 100% 200% Op aanvraag

Inbegrepen Support
Standaard is bij elke dienst de volgende ondersteuning inbegrepen en kan kosteloos worden uitgevoerd: Administratieve wijzigingen in NAW gegevens, wijzigingen van een afgenomen dienst, upgraden, downgraden van diensten, verhuizen van domeinen, account resets, het oplossen van technische verstoringen op servers (bij managed servers en shared hosting), het herstellen of vervangen van hardware van een door ons geleverd systeem binnen de garantie.

Additioneel Support
Alles wat geen technisch probleem is op een pc of server bij ons in beheer, inhoudelijke, functionele of technische ondersteuning zoals bij websites, instellingen op eigen computers, tablets, smartphones en andere apparaten, zelf geinstalleerde software of scripts op systemen, problemen met hardware en software welke niet door ons zijn geleverd of geinstalleerd, technische verstoringen veroorzaakt door gebruikers, verstoringen veroorzaakt door hacking of virussen, en alle andere verzoeken voor ondersteuning kunnen wel worden geleverd maar tegen standaard uurtarief voor Support en/of Troubleshooting. 

Onderdeel van

i24® Group B.V.
Lichtenauerlaan 102-120
3062 ME Rotterdam - Brainpark

Postbus 4365
3006 AJ Rotterdam

T: 010-7982427 (9:00-17:00)
F: 010-2045555
E:
www.i24.nl

KVK: 24414037 BTW: NL817919594B01

Informatie

Klantenservice
Service Levels
Algemene Voorwaarden
7 Zekerheden
Klachten
Privacy Statement
Disclaimer

Aangesloten bij

ICTWaarborg
ISPGids.com
Internetdienstverleners.nl

Diensten

Support Center
Webhosting
Domeinregistratie

Private Servers
Werken in de Cloud
Online Schijf
SSL Certificaten

Datacenters

SmartDC
TDG
EvoSwitch