ICT Diensten | Webhosting & Domeinregistratie | Online Schijf  | VPS | Dedicated Server | SSL Certificaten | Support Center

KLACHTEN 

Algemene Voorwaarden: 2.24 Klachten
i24® Group B.V. neemt slechts klachten in behandeling voor zover de klachten betrekking hebben op i24® Group B.V. diensten en/of gedragingen of handelingen van Klanten. De Klant kan een volledige en duidelijk omschreven klacht melden bij het Support Center. De klacht wordt, binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht, door i24® Group B.V. in behandeling genomen waarvan de klant een bevestiging ontvangt. i24® Group B.V. spant zich in klachten omtrent handelingen of gedragingen door i24® Group B.V. Klanten zo goed mogelijk te behandelen. De Klant kan klachten over spam of illegale handelingen door Klanten van i24® Group B.V. binnen 5 werkdagen melden bij het Support Center, mits vergezeld van de relevante loggevens, inclusief tijdstippen en/of volledige headers en een duidelijke omschrijving van de reden van de klacht. Het indienen van een klacht laat de overige verplichtingen van de Klant onverlet.

Onderdeel van

i24® Group B.V.
Lichtenauerlaan 102-120
3062 ME Rotterdam - Brainpark

Postbus 4365
3006 AJ Rotterdam

T: 010-7982427 (9:00-17:00)
F: 010-2045555
E:
www.i24.nl

KVK: 24414037 BTW: NL817919594B01

Informatie

Klantenservice
Service Levels
Algemene Voorwaarden
7 Zekerheden
Klachten
Privacy Statement
Disclaimer

Aangesloten bij

ICTWaarborg
ISPGids.com
Internetdienstverleners.nl

Diensten

Support Center
Webhosting
Domeinregistratie

Private Servers
Werken in de Cloud
Online Schijf
SSL Certificaten

Datacenters

SmartDC
TDG
EvoSwitch