Direct naar Klantenservice | Support Center

Service Levels 

Aan elke dienst geleverd door i24® Group B.V. hangt een Service Level. De afspraken, garanties, en andere bepalingen vormen de SLA (Service Level Agreement) welke integraal onderdeel uitmaakt van de Algemene Voorwaarden. Het Service Level bepaalt de responstijd, oplostijd, service windows en onderhoudsvensters. Er zijn 3 standaard Service Levels:

Brons Zilver Goud
Service Window ma-vr 8.00-18.00 ma-vr 8.00-22.00 ma-za 8.00-22.00
Responstijd Support Best Effort < 24u < 8u
Oplostijd verstoringen Best Effort < 48u < 24u
Oplostijd wijzigingen Best Effort < 72u < 48
Beschikbaarheid Best Effort > 98.9% > 99.9%

Standaard wordt bij elke dienst het Best Effort SLA Brons geleverd. D.w.z. dat de diensten naar beste kunnen worden geleverd zonder dat er garanties zijn op beschikbaarheid, respons en hersteltijden. Wij hanteren prioriteiten in de verschillende meldingen. Verstoringen gaan voor op vragen en andere verzoeken. Klanten kunnen indien gewenst een hoger Service Level afsluiten. 

Inbegrepen Support
Standaard is bij elke dienst de volgende ondersteuning inbegrepen en kan kosteloos worden uitgevoerd: Administratieve wijzigingen in NAW gegevens, wijzigingen van een afgenomen dienst, upgraden, downgraden van diensten, verhuizen van domeinen, account resets, het oplossen van technische verstoringen op servers (bij managed servers en shared hosting), het herstellen of vervangen van hardware van een door ons geleverd systeem binnen de garantie.

Additioneel Support
Alles wat geen technisch probleem is op een pc of server bij ons in beheer, inhoudelijke, functionele of technische ondersteuning zoals bij websites, instellingen op eigen computers, tablets, smartphones en andere apparaten, zelf geinstalleerde software of scripts op systemen, problemen met hardware en software welke niet door ons zijn geleverd of geinstalleerd, technische verstoringen veroorzaakt door gebruikers, verstoringen veroorzaakt door hacking of virussen, en alle andere verzoeken voor ondersteuning kunnen wel worden geleverd maar tegen standaard uurtarief voor Support en/of Troubleshooting. 

Onderdeel van

i24® Group B.V.
Lichtenauerlaan 102-120
3062 ME Rotterdam - Brainpark

Postbus 4365
3006 AJ Rotterdam

T: 010-7982427 (9:00-17:00)
F: 010-2045555
E:
www.i24.nl

KVK: 24414037
BTW: NL817919594B01

Informatie

Klantenservice
Service Levels
Algemene Voorwaarden
7 Zekerheden
Klachten
Privacy Statement
Disclaimer

Aangesloten bij

Qshops
ICTWaarborg
ISPGids.com
Internetdienstverleners.nl

Diensten

ICT Diensten
Support Center
Webhosting
Domeinregistratie
Private Servers
Werken in de Cloud
Energiezuinige Computers
Online Schijf

Datacenters

SmartDC
TDG
EvoSwitch