Direct naar Klantenservice | Support Center

Klantenservice 

i24® Group B.V. heeft voor de communicatie met en ondersteuning aan klanten een 24x7 on-line Support Center. Wij raden u aan om gebruik te maken van ons ticketsysteem voor het het melden van verstoringen, vragen voor ondersteuning of het doorgeven van (administratieve) wijzigingen. Hiermee kunnen we u sneller helpen en tegelijk efficiŽnter onze medewerkers inzetten.

Voor u betekent dit geen wachttijden aan de telefoon, altijd antwoord, en alle tickets en updates bevestigd per e-mail. Als onze medewerkers het niet op afstand kunnen oplossen zal er een telefonische afspraak gemaakt worden en/of eventueel een verbinding met uw systeem gemaakt worden om het probleem te kunnen oplossen. Alle communicatie via ons ticketsysteem verloopt via een beveiligde verbinding. Het indienen van tickets kost niets en u kunt 24x7 de status van inzien en antwoorden van onze support medewerkers lezen. 

Onderdeel van

i24® Group B.V.
Lichtenauerlaan 102-120
3062 ME Rotterdam - Brainpark

Postbus 4365
3006 AJ Rotterdam

T: 010-7982427 (9:00-17:00)
F: 010-2045555
E:
www.i24.nl

KVK: 24414037
BTW: NL817919594B01

Informatie

Klantenservice
Service Levels
Algemene Voorwaarden
7 Zekerheden
Klachten
Privacy Statement
Disclaimer

Aangesloten bij

Qshops
ICTWaarborg
ISPGids.com
Internetdienstverleners.nl

Diensten

ICT Diensten
Support Center
Webhosting
Domeinregistratie
Private Servers
Werken in de Cloud
Energiezuinige Computers
Online Schijf

Datacenters

SmartDC
TDG
EvoSwitch