Direct naar Klantenservice | Support Center

Klachten 

Algemene Voorwaarden: 2.24 Klachten
i24® Group B.V. neemt slechts klachten in behandeling voor zover de klachten betrekking hebben op i24® Group B.V. diensten en/of gedragingen of handelingen van Klanten. De Klant kan een volledige en duidelijk omschreven klacht melden bij het Support Center. De klacht wordt, binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht, door i24® Group B.V. in behandeling genomen waarvan de klant een bevestiging ontvangt. i24® Group B.V. spant zich in klachten omtrent handelingen of gedragingen door i24® Group B.V. Klanten zo goed mogelijk te behandelen. De Klant kan klachten over spam of illegale handelingen door Klanten van i24® Group B.V. binnen 5 werkdagen melden bij het Support Center, mits vergezeld van de relevante loggevens, inclusief tijdstippen en/of volledige headers en een duidelijke omschrijving van de reden van de klacht. Het indienen van een klacht laat de overige verplichtingen van de Klant onverlet.

Onderdeel van

i24® Group B.V.
Lichtenauerlaan 102-120
3062 ME Rotterdam - Brainpark

Postbus 4365
3006 AJ Rotterdam

T: 010-7982427 (9:00-17:00)
F: 010-2045555
E:
www.i24.nl

KVK: 24414037
BTW: NL817919594B01

Informatie

Klantenservice
Service Levels
Algemene Voorwaarden
7 Zekerheden
Klachten
Privacy Statement
Disclaimer

Aangesloten bij

Qshops
ICTWaarborg
ISPGids.com
Internetdienstverleners.nl

Diensten

ICT Diensten
Support Center
Webhosting
Domeinregistratie
Private Servers
Werken in de Cloud
Energiezuinige Computers
Online Schijf

Datacenters

SmartDC
TDG
EvoSwitch